joi, 4 septembrie 2008

Nu pot sa cred!

Ascult Death Magnetic! Astazi! Nu stiu de ce i-au dat drumul pe net, cine a facut asta si de ce. As fi vrut sa il ascult live pe 12. Insa daca tot mi s-a oferit, l-am luat. Pana pe 12 cand il voi cumpara. Mi se pare un bun simt elementar sa dai bani pe un produs care iti place, chiar daca deja l-ai testat si il ai. Ieri l-am incarcat aici, astazi l-am scos. Cred ca e mai bine si mai sanatos asa.

Ascult de azi de dimineata. Si parca a fost in mine tot timpul. Nu pot descrie. E un singur lucru care as fi vrut sa fie putin diferit la felul in care suna, insa chiar si asa este ca si cand l-as fi purtat in mine fara sa stiu, dintotdeauna, iar acum il aud si exact asa trebuia sa fie.

Nu imi pot imagina ceva mai frumos decat Metallica!

Niciun comentariu: