joi, 24 iulie 2008

IUBESC METALLICA!

A fost PERFECT!
In ciuda ploii, a alergaturii, a statului intr-un picior.

Location:
Bucharest, Romania
Date:
Jul 23, 2008


Creeping Death
For Whom The Bell Tolls
Ride The Lightning
Harvester Of Sorrow
Welcome Home (Sanitarium)
The Four Horsemen
...And Justice For All
No Remorse
Fade To Black
Master Of Puppets
Whiplash
Nothing Else Matters
Sad But True
One
Enter Sandman
- - - - -
Last Caress
So What
Seek And Destroy

In setlistul posibil nu regasisem mare parte din piesele mele favorite ( bine... imi place TOT ce canta ei, insa daca ar fi avut astazi si un pic de Whiskey in the Jar... ).

Ma temeam sa nu am asteptari prea mari.

Dupa primele 3 melodii, mi-au spus ca daca mai fac poze imi iau aparatul. Si m-am cumintit. Am mai facut doar cateva la plecare. Dar poate ca mi-au facut un bine. Am savurat concertul direct, nu prin ecranul camerei foto.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Dupa primele 3 melodii, mi-au spus ca daca mai fac poze imi iau aparatul. Si m-am cumintit.

RE: nu ara al tau, so :p ??