miercuri, 16 iulie 2008

Minunea s-a intamplat!



De ziua mea, mi-am facut un cadou. Comanda pe www.metclub.com Am si exagerat putin, ca doar nu cumpar de la Metallica in fiecare zi.
Ma anuntau intr-un mail ca va dura 4-6 saptamani pana sa primesc coletul. Ieri am fost sunata de la OTP ca a sosit.
Sunt un pic dezamagita de calitatea produselor, de taxele pentru transport, vama si TVA, care urca pretul cu aproximativ 50% fata de pretul afisat pe site, insa cu toate astea ma bucur pentru fiecare dintre produsele luate. Acum am tricouri, cercei, hartie de impachetat, prosop si papuci de plaja, rucsac si tot soiul de nimicuri pe care am dat o multime de bani, insa zambetul meu de astazi si poate si in zilele urmatoare pana la urma eu cred ca merita.

PS. Oare pot pune prosopul in Vama, in fata cortului si sa nu dispara in secunda 2?

Un comentariu:

Anonim spunea...

U rock babe, more and more!